وبلاگ ها

تعمیر پمپ پیستونی

تعمیر پمپ

عیب یابی و تعمیر پمپ پیستونی هیدرولیک

پمپ های پیستونی از جمله پمپ های پر مصرف در صنایع مختلف کشورمان مانند صنعت فولاد، معدن، حفاری، تولید MDF و غیره می باشد. این نوع پمپ ها از جمله پمپ های بسیار حساس و گران می باشد که در سیستم هایی که به فشار کاری بالایی نیاز است و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی دارای اولویت بالایی است،  به کار گرفته می شوند.

شرکت بهفن با بهره گیری از نیروی متخصص و کارشناسان خود جهت رضایت مشتریان، آماده ارائه خدمات در خصوص تعمیرات تخصصی  انواع برند های پمپ پیستونی هیدرولیک موجود در بازار است.

تعمیر پمپ پیستونی هیدرولیک

قبل از شروع فرایند عیب یابی در ابتدا باید دستورالعمل ها و چک لیست های سرویس و نگه داری دستگاه مطالعه شود زیرا امکان ایجاد مشکل به علت طراحی، عمر دستگاه، شرایط نگهداری و تعمیرات قبلی وجود دارد اما با توجه به عدم رعایت اصول نگهداری در کارگاه ها و کارخانجاتی که از پمپ های پیستونی استفاده می کنند، این نوع پمپ ها زودتر از موعد زمانی عمر کاری خود دچار خرابی و عیوب مختلفی چون داغ کردن پمپ، شکستگی پیستون ها، شکستگی سواش پلیت و بریدن شفت پمپ می شود.

در شرایط حساس کنونی که خرید یک پمپ هیدرولیک پیستونی نیاز به بودجه مالی نسبتاً بالایی دارد، تعمیر و تعویض قطعات پمپ یک راه حل موثر و به صرفه می باشد که می توان با بررسی پمپ و تشخیص قطعات معیوب و تعویض آنها از هزینه خرید یک پمپ نو اجتناب کرد.

نمونه های تعمیرات تخصصی پمپ ها:

تعمیر پمپ پیستونی هیدرولیک در شرکت های فولاد مبارکه، خودرو خراسان، بهسرما، ایران قالب، کشتی سازی صدرا، و …

جهت مشاوره با کارشناسان  و استعلام قیمت و هزینه های تعمیر و فروش با بخش فروش شرکت بهفن در تماس باشید

1 دیدگاه در “تعمیر پمپ پیستونی

  1. Kadıköy elektrikçi olarak kadıköy ilçesine yakın bir konumdayız. Hizmetlerimizi en iyi ekipmanlar ile en uygun fiyatlara yapıyoruz Kadıköy Elektrik Ustası. Kadıköy merkez ve kadıköyün bütün mahallerine profosyonel hizmet kalitesi ile hizmet veriyoruz. https://kansabook.com/ustaelektrikci

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.